V&P oferuje produkty wspierające sprzedaż
  • 0
  • 1
29.01.2007

V&P oferuje produkty wspierające sprzedaż

Dział Direct Marketing V&P opracował program o nazwie SalesForce System, służący do zarządzania sprzedażą skierowaną do dystrybutorów i motywowania przedstawicieli handlowych. SalesForce System działa w oparciu o nowoczesny system baz danych, odpowiednio zabezpieczony zgodnie z ustawowymi wytycznymi gwarantujący poufność informacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2007

Don Peppers, światowy ekspert CRM w Polsce

Don Peppers, uznany przez brytyjski The Times za jednego z najbardziej wpływowych intelektualistów we współczesnym marketingu, którego Brytyjski Chartered Institute for Marketing umieścił na liście 50 najwybitniejszych umysłów biznesu, przyjeżdża do Polski. Don Peppers podzieli się innowacyjnymi technikami One to One Marketing, wykorzystywanymi w budowaniu relacji z klientami - spotkanie odbędzie się 28 lutego w hotelu Marriott w Warszawie. Organizatorem spotkania jest BIGRAM S.A., firma doradztwa personalnego.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2007

Gazeta Wyborcza znów liderem

W grudniu na szczyt rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” po dwóch miesiącach nieobecności wróciła Gazeta Wyborcza. W pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów znalazły się aż dwie stacje telewizyjne – TVN i TVN 24 oraz trzy stacje radiowe – Radio ZET, RMF FM i PR1. Bez niespodzianek wśród tygodników opinii – prym wiedzie Wprost. Najgłośniejszą grudniową aferą okazała się seksafera w Samoobronie.

27 stycznia 2007