Volkswagen zaprezentował nowe logo
  • 2
  • 3
11.09.2019

Volkswagen zaprezentował nowe logo

Zgodnie z zapowiedzią podczas IAA International Motor Show we Frankfurcie Volkswagen zaprezentował nowy logotyp. Producent samochodów postawił na prostotę.

Nowe logo Volkswagena jest przejrzystsze i dwuwymiarowe. Ma to ułatwić stosowanie go w Internecie.

Nie sprawdziły się wcześniejsze doniesienia mówiące o tym, że zmieni się kolor tła znaku. Pozostaje on niebieski, nie czarny. Litery V i W wpisane w okrąg będą koloru białego.

Znak ma symbolizować zmianę, jaka zaszła wewnątrz firmy. Nowa identyfikacja wizualna jest związana z realizowaną przez Volkswagena strategią „Transform 2025+”. Koncern wprowadził właśnie do oferty samochody elektryczne nowej generacji z serii ID.

Ponadto, jak zapowiada marka, w przyszłości nowe samochody nie będą prezentowane na idealnych studyjnych zdjęciach. Można je będzie zobaczyć w sytuacjach codziennych, z którymi mogą identyfikować się konsumenci.

Nowe logo zaprojektowały połączone działy designu i marketingu producenta samochodów. Marka zyskała też logo dźwiękowe. Można je usłyszeć w zakończeniu nowych filmów brandu. Na przykład tego na temat nowego logo czy poniższej prezentacji koncepcji brand designu VW.

  • 3

Nowe logo Volkswagena

11 września 2019