„Voice in Poland – u progu rewolucji głosowej”. Publikacja IAB Polska
  • 0
  • 1
3.12.2019

„Voice in Poland – u progu rewolucji głosowej”. Publikacja IAB Polska

Publikacja została przygotowana przez grupę roboczą mobile marketing działającą w ramach IAB Polska. W dziewięciu rozdziałach przedstawiono najważniejsze aspekty funkcjonowania systemów głosowych i ich wpływ na rozwój reklamy mobilnej w Polsce.

W „Voice in Poland – u progu rewolucji głosowej” omówione zostały trzy obszary tematyczne:

  • programmatic audio,
  • podcasty,
  • asystenci głosowi.

Autorzy stanowią przekrojową reprezentację ekspertów z różnych obszarów. To przedstawiciele:

  • największej stacji radiowej w Polsce, która szuka dodatkowych źródeł monetyzacji,
  • największego portalu horyzontalnego, który wprowadza voice interface, podążając za oczekiwaniami użytkowników,
  • specjalistów w kwestii nowego formatu, który szybko zdobywa popularność – podcastów,
  • obszaru programmatic, który automatyzuje kolejne kategorie reklamowe,
  • developerów aplikacji mobilnych, którzy szukają zastosowania komend głosowych w nowych obszarach biznesu.

Publikacja jest dostępna na stronie www.iab.org.pl.

  • 1
Publikacja „Voice in Poland – u progu rewolucji głosowej”

Raport IAB Polska na temat systemów głosowych

obserwator

2 tygodnie temu

Bardzo pobieżny i wybiórczy raport.
Słabe opracowanie banchmarków polskich i zagranicznych.
Mało danych, dużo wodolejstwa.
Szkoda czasu na czytanie.

 

3 grudnia 2019

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
3.12.2019

Znani Polacy zachęcają do korzystania z polskich produktów i usług w kampanii „Wybieram 590 – sobota dla Polski”

Joanna Jabłczyńska, Maciej Kurzajewski, Jacek Lenartowicz i Anna Popek – to tylko niektóre osoby znane z przestrzeni publicznej, które wspierają ogólnopolską kampanię „Wybieram 590 – sobota dla Polski”. Punktem kulminacyjnym będzie sobota, 7 grudnia. Organizatorzy, partnerzy i ambasadorzy kampanii zachęcają Polaków, żeby tego dnia podczas zakupów sięgali po polskie produkty oraz usługi i w ten sposób wspierali rozwój kraju.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
3.12.2019

„Twoje światła – nasze bezpieczeństwo”. Policja na nośniku DOOH ostrzega przed niesprawnym oświetleniem samochodu

Polska Policja wraz z firmą Screen Network przeprowadziła akcję „Twoje światła – nasze bezpieczeństwo” z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ekranu DOOH. W kampanii zastosowano 165-metrową kurtynę LED znajdującą się na elewacji centrum handlowego w Warszawie. Spersonalizowany komunikat odtwarzany był w momencie wykrycia wśród stojących na światłach pojazdów samochodu z uszkodzonym lub niedziałającym oświetleniem.

2 grudnia 2019