Vito Bambino w kampanii Oreo „Daj się zakręcić” - Marketing przy Kawie
Vito Bambino w kampanii Oreo „Daj się zakręcić”
  • 1
  • 1
2.07.2024

Vito Bambino w kampanii Oreo „Daj się zakręcić”

Kampania „Daj się zakręcić” z udziałem Vito Bambino jest lokalną odsłoną globalnej platformy „Trust the twist”. W myśl claimu „Stay playful” marka Oreo chce łączyć ludzi i świat poprzez zabawę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 lipca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
2.07.2024

Czy e-commerce jest gotowy na optymalizację cyfrowej półki? Post scriptum po webinarze Brandly360

Podczas niedawnego webinaru Brandly360, pt. „Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce?”, omówiono kluczowe strategie wzrostu sprzedaży dzięki optymalizacji cyfrowej półki. Prelegenci: Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz Jakub Trybuła, senior SEO specialist z Get Noticed Agency przedstawili najważniejsze aspekty skutecznego zarządzania ofertą w e-commerce. Podkreślili też konieczność inwestycji w zarządzanie digital shelf.