Vito Bambino i Guzior z kawałkiem „Chabo” – kolejna odsłona kampanii „Tak to robię” Ballantine's
  • 1
  • 5
15.09.2022

Vito Bambino i Guzior z kawałkiem „Chabo” – kolejna odsłona kampanii „Tak to robię” Ballantine’s

Po ostatniej odsłonie kampanii „Tak to robię” marka Ballantine‘s do współpracy zaprosiła znanego ze sceny alternatywnej Vito Bambino i rapera Guziora. Ich singiel „Chabo” opowiada o sile niezależności.

Utwór ma zachęcać innych do życia w zgodzie ze sobą. „Chabo” to słowo „rzucone na stół” przez Vito Bambino, który choć urodził się w Polsce, to większość życia spędził w Niemczech. A chabo to w niemieckim slangu ulicznym ziomek, przyjaciel, kumpel, osoba żyjąca po swojemu.

Guzior to wrocławski raper. Ostatni album (pokryty potrójną platyną) „Pleśń” wydał w 2020 r. Fani artysty domagają się nowych muzycznych ruchów i większej aktywności w social mediach. Z kolei Vito Bambino od lat funkcjonuje w mainstreamie, który nakłada na niego rosnące oczekiwania względem twórczości i wizerunku. Przekaz, jaki niosą obaj artyści, to przede wszystkim odwaga do podążania własną, nie zawsze oczywistą drogą.

Teledysk do „Chabo” opowiada o trudnościach i wyzwaniach codzienności

O tym, jak nie dać się przytłoczyć niełatwej rzeczywistości i jak robić swoje, przekonują nas nie tylko bohaterowie teledysku, ale i sami artyści. W klipie zostały zaszyte QR kody. Te przenoszą do materiałów, w których Vito Bambino i Guzior w osobistych słowach opowiadają o tym, co dla nich oznacza „Tak to robię”.

Na zawieszkach z wizerunkami artystów na butelkach Ballantine’s Finest będzie widoczny kod QR, który przeniesie zainteresowanych do konkursu. Do wygrania będą wejściówki na koncert z artystami.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja VML&YR.

  • 5
Vito Bambino i Guzior w kampanii Ballantine's

Vito Bambino i Guzior w kampanii Ballantine's

Vito Bambino i Guzior w kampanii Ballantine's
Vito Bambino i Guzior w kampanii Ballantine's
Vito Bambino i Guzior w kampanii Ballantine's
Vito Bambino i Guzior w kampanii Ballantine's

15 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2022

Obsługa klienta generuje przychody – raport Salesforce

W 28% przedsiębiorstw działających w Polsce za zarządzanie obsługą klienta odpowiada osoba z kierownictwa najwyższego szczebla. Jest tak, ponieważ obszar ten nabiera strategicznego znaczenia w warunkach niepewności gospodarczej. Jednocześnie 58% przedsiębiorstw działających w Polsce postrzega obsługę klienta jako czynnik generujący przychody. Takie wyniki przynosi raport Salesforce „State of Service”.