Vistula Retail Group wybrała Hill+Knowlton Strategies do obsługi PR
  • 0
  • 1
15.09.2020

Vistula Retail Group wybrała Hill+Knowlton Strategies do obsługi PR

We wrześniu Vistula Retail Group, do której należą marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler oraz W.Kruk, nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies. Agencja została wyłoniona w przetargu. Jej zadaniem jest doradztwo strategiczne dla marki korporacyjnej VRG i kompleksowa obsługa media relations spółki w roli zewnętrznego biura prasowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53133 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2020