Vistula Retail Group wybrała Hill+Knowlton Strategies do obsługi PR
  • 0
  • 1
15.09.2020

Vistula Retail Group wybrała Hill+Knowlton Strategies do obsługi PR

We wrześniu Vistula Retail Group, do której należą marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler oraz W.Kruk, nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies. Agencja została wyłoniona w przetargu. Jej zadaniem jest doradztwo strategiczne dla marki korporacyjnej VRG i kompleksowa obsługa media relations spółki w roli zewnętrznego biura prasowego.

H+K będzie odpowiadać całościowo za obszar komunikacji korporacyjnej Vistula Retail Group, z naciskiem na relacje z mediami finansowymi i biznesowymi. Do obowiązków agencji należą m.in.:

  • doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji spółki,
  • tworzenie materiałów prasowych,
  • komunikacja ekspercka,
  • pełnienie roli pierwszego kontaktu dla mediów w sprawach dotyczących działalności VRG.

Pracę zespołu H+K odpowiedzialnego za obsługę VRG koordynuje Magdalena Załubska-Król, senior advisor i financial services lead H+K. Nad relacjami z mediami czuwa Anna Grońska, senior account executive.

  • 1
Vistula Retail Group

Vistula Retail Group wybrała Hill+Knowlton Strategies

15 września 2020