Vision Express wprowadzał klientów w błąd. Zapłaci niemal 200 tys. zł kary (wideo)
  • 1
  • 1
25.08.2014

Vision Express wprowadzał klientów w błąd. Zapłaci niemal 200 tys. zł kary (wideo)

„A teraz, kupując okulary, dostajesz gratis jeszcze dwie pary” – obiecywała w spotach marka Vision Express. W rzeczywistości klient mógł liczyć jedynie na zniżkę na zakup kolejnej pary. UOKiK uznał, że reklamy promocji „3 w 1” wprowadzały odbiorców w błąd i nałożył na firmę karę w wysokości niemal 200 tys. zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

WojKot

10 lat temu

Bardzo słusznie

Bardzo słusznie. Już kiedyś miałem kłopot z wyegzekwowaniem w salonie tej firmy tego, co obiecują na ulotkach. Dopiero awantura (bo wcześniej straciłem 1,5 godziny na wybieranie oprawek, a tu się okazuje, że sprzedawca inaczej rozumie ulotkę niż na niej napisane) i wezwanie kierownika sklepu zmieniła sytuację. Ale myślę, że wielu klientów odpuszczało sobie i kupowało z poczuciem oszukania.

25 sierpnia 2014