„Visa zawsze, wszędzie” – nowe hasło i identyfikacja marki (wideo)
  • 2
  • 1
22.06.2015

„Visa zawsze, wszędzie” – nowe hasło i identyfikacja marki (wideo)

Polska jest jednym z pierwszych krajów Starego Kontynentu, w których Visa Europe zaprezentowała nowe hasło: „Visa zawsze, wszędzie” („Visa always on”), a także nową identyfikację wizualną. Te elementy zostały przedstawione m.in. w telewizyjnych spotach reklamowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

taka jest Polska

9 lat temu

genialny pomysł

Ten kto to stworzył i Ci którzy zaakceptowali, chyba nie wiedzą z czym się kojarzą te słowa. Za chwilę usłyszymy "zawsze i wszędzie VISA jeb..a będzie"
a może copywritter wiedział doskonale ;-)

22 czerwca 2015

21 czerwca 2015

19 czerwca 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
19.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Z książką przy kawie o marketingu! Tylko dla czytelników serwisu Marketing przy Kawie – rabat 30% na książki

Z książką przy kawie, o marketingu... brzmi ciekawie. Jeśli drogę do celu na mapie social media wskazuje sam Gary Vaynerchuk, a przez meandry strategii marketingowych prowadzi Maciej Tesławski, to już znakomita inspiracja do dyskusji. Jeszcze przewodnik „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”, aby mieć ogląd całościowy i kolejne tematy do rozmowy. Zapraszamy po więcej szczegółów – obiecujemy, że warto!