Visa zachęca do spróbowania czegoś nowego (wideo) - Marketing przy Kawie
Visa zachęca do spróbowania czegoś nowego (wideo)
  • 0
  • 2
5.03.2015

Visa zachęca do spróbowania czegoś nowego (wideo)

Rozpoczęła się kampania promocyjna „Spróbuj czegoś nowego z Visą”. Zachęca posiadaczy kart do płacenia nimi zarówno w stacjonarnych punktach sprzedaży, jak i w sklepach internetowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55189 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2015

Polka rozważna, towarzyska i modna – ARC Rynek i Opinia

Polki lubią zakupy, jednak podchodzą do nich racjonalnie. Moda jest dla nich ważna i chętnie poszukują informacji o nowych trendach. Interesują się sportem oraz częściej niż mężczyźni biorą udział w wydarzeniach kulturalnych. Do kawiarni chodzą w celach towarzyskich, a jeśli chcą zjeść posiłek poza domem, najczęściej wybierają pizzerię lub restaurację lokalną – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.

4 marca 2015