Viral jak trzęsienie ziemi?
  • 0
  • 1
2.12.2008

Viral jak trzęsienie ziemi?

Wydawać by się mogło, że za pomocą wzorów matematycznych opisano już niemal wszystko co było do opisania – począwszy od zasad rządzących światową gospodarką, a skończywszy na prawach rządzących miłością. Ostatnio padł kolejny bastion – królowa nauk rozebrała na czynniki pierwsze popularne „virale”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2008

Eyetracking Leasing - dedykowany leasing sprzętu i oprogramowania do badań eyetrackingowych

Co raz większa popularność badań eyetrackingowych (polegających na śledzeniu ruchu gałek ocznych i rejestrowaniu miejsc skupiania wzroku respondentów) zarówno w badaniach użyteczności stron internetowych, jak również reklamie powoduje wzrost zapotrzebowania na dedykowane urządzenia badawcze. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, spółka Eyetracking we współpracy z Grenkeleasing, przygotowała oferte leasingu urządzeń badawczych i oprogramowania firmy Tobii.

1 grudnia 2008