Vinted z kampanią o drugim życiu ubrań
  • 1
  • 3
12.08.2022

Vinted z kampanią o drugim życiu ubrań

Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią. Celebruje w niej moc zakulisowych historii i emocji związanych z modą second hand.

Każdy element garderoby ma swoją historię, a wiele z nich nosi w sobie ładunek pozytywnych emocji i uczuć. 15 sierpnia w Polsce platforma Vinted wyemituje nową kampanię o międzynarodowym zasięgu. Przedstawia w niej kilka historii różnych przedmiotów kupionych lub sprzedanych na tej platformie.

Marka zwróciła się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które użytkownicy sprzedali lub kupili. Ich właściciele przypominają sobie okoliczności, emocje i pierwsze doświadczenia z nimi związane.

Koncepcja kreatywna kampanii zakłada śledzenie historii danego przedmiotu w sposób „odwrócony”, czyli od obecnego do poprzedniego właściciela. Zaczyna się w momencie kulminacyjnym. Następnie cofa się w czasie i przywołuje emocje. Dzieje się tak za sprawą historii i doświadczeń związanych z rzeczami, które dzięki Vinted otrzymały drugie życie.

Kampania koncentruje się na sytuacjach i postaciach, z którymi członkowie platformy mogą się identyfikować. Każda z historii reprezentuje jedną z kategorii:

  • First Headstand,
  • First Solo Trip,
  • First Splash.

Najnowsza kampania ma zachęcić i zainspirować do zainteresowania się i korzystania z zasobów mody cyrkularnej i rzeczy z drugiego obiegu. Podkreśla przy tym siłę społeczności stojącej za platformą Vinted i jej pozytywny wpływ.

W Polsce kampania zostanie wyemitowana w kanałach TV, ale również w formacie online, w tym m.in. w mediach społecznościowych. W styczniu marka przywitała nią nowy rok we Francji, Holandii i Belgii, gdzie spotkała się z pozytywnym przyjęciem i odbiorem. Latem pojawi się też na kilku innych rynkach.

Kreacja i realizacja:

  • Agencja: Wolfstreet
  • Twórcy: Jort Wildschut i Ryan Wolters
  • Producent wykonawczy: Jurriaan Kamps
  • Reżyser: Basha de Bruijn
  • Producent: Niels Visser
  • Kierownik produkcji: Tess Wijker
  • Producent linii: Marchant Bellingan
  • DP: Deon van Zyl
  • Muzyka: Heron
  • Postprodukcja: Wolfstreet
  • 3
Vinted z kampanią o drugim życiu ubrań

Vinted z kampanią o drugim życiu ubrań

Vinted z kampanią o drugim życiu ubrań
Vinted z kampanią o drugim życiu ubrań

12 sierpnia 2022

11 sierpnia 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2022

Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex

„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex (Reckitt). Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. Marka podjęła współpracę z artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem. Motywem przewodnim kampanii jest stworzony przez ten duet utwór zatytułowany „Bez wymówek”.