Vichy żegna szarość w kampanii reklamowej kremu BB (wideo) - Marketing przy Kawie
Vichy żegna szarość w kampanii reklamowej kremu BB (wideo)
  • 1
  • 1
22.04.2013

Vichy żegna szarość w kampanii reklamowej kremu BB (wideo)

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nowy dermokosmetyk marki Vichy (L’Oreal). Hasłem działań reklamowych jest „Koniec z szarością!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55938 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 kwietnia 2013

19 kwietnia 2013