VI Konferencja Strategia Lean już 10 stycznia
  • 0
  • 1
25.11.2021

VI Konferencja Strategia Lean już 10 stycznia

10 stycznia 2022 r. odbędzie się VI Konferencja Strategia Lean organizowana przez Leanpassion. Ta jedyna w Polsce konferencja Lean w ujęciu strategicznym będzie miała miejsce w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Hasło tegorocznej edycji to „Great Companies, Happy People – jak mieć doskonałe wyniki i zadowolonych ludzi”.

Konferencja Strategia Lean rozpocznie się debatą o kompetencjach przyszłości, czyli czego od liderów oczekuje coraz bardziej wymagający i konkurencyjny rynek pracy. Keynote speakerem wydarzenia będzie Maciej Noga – przedsiębiorca i inwestor HRTech, współzałożyciel Grupy Pracuj. W gronie prelegentów znajdą się doświadczeni praktycy biznesu. Na uczestników czeka 8 godzin inspirujących i praktycznych wystąpień.

Organizator gwarantuje realizację wydarzenia w formule stacjonarnej. Będzie ono wyjątkową okazją do networkingu i wymiany doświadczeń. Więcej informacji na temat konferencji, warunków uczestnictwa oraz agendy można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia: https://konferencja.leanpassion.pl/ oraz na profilach firmy Leanpassion na Facebooku i LinkedIn.

Organizatorem konferencji jest Leanpassion. Firma od ponad szesnastu lat pomaga swoim klientom skutecznie podnosić efektywność procesów i zaangażowanie zespołów. Tworzą ją pasjonaci i praktycy biznesu, którzy wypracowali własne podejście i stworzyli Strategię Lean.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
VI Konferencja Strategia Lean – 10 stycznia 2022, Warszawa

VI Konferencja Strategia Lean – 10 stycznia 2022, Warszawa

25 listopada 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2021

Black Friday i Cyber Monday 2021: sześciu na dziesięciu konsumentów zrobi zakupy w święto wyprzedaży – wyniki badania

Black Friday, czyli czarny piątek, to ogromny festiwal promocji i przecen, wypadający w pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. W Polsce „święto wyprzedaży” zaczęto obchodzić w 2015 r., nieco inaczej jednak niż za Oceanem. Na naszym rodzimym podwórku rabaty nie są tak spektakularne. Według badania AdColony przygotowanego dla Mobiem Polska, „Black Friday & Cyber Monday Shopping Survey 2021”, blisko siedmiu na dziesięciu konsumentów deklaruje, że na pewno albo prawdopodobnie kupi coś w tym okresie.

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2021

Nastolatki pod presją wyglądu. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje badania i rusza z kampanią „Ciało nie określa”

23% nastolatków jest obecnych w social media non stop, a 69% od kilkunastu do kilku razy w ciągu doby. W tym czasie są bombardowani setkami zdjęć i postów przedstawiających nierealistyczne ideały piękna. Co trzecia dziewczyna (33%) i co piąty chłopak (21%) czuję presję, by wyglądać lepiej. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje wyniki badań* i rusza z kampanią „Ciało nie określa”, pod hasłem „Moja wartość nie zależy od tego, jak wyglądam”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2021

Powstała grupa robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

W październiku 2021 r. w ramach IAB Polska została założona grupa robocza Digital Out-Of-Home. Skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa DOOH stanowi również platformę współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS.