VI edycja Studenckiego Produktu Roku dobiegła końca
  • 0
  • 1
7.06.2006

VI edycja Studenckiego Produktu Roku dobiegła końca

VI edycja plebiscytu na Studencki Produkt Roku dobiegła końca. Wczoraj wieczorem podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki oraz wręczone statuetki w konkursie na Studencki Produkt Roku oraz przyznane Wielkie 5 i Wielkie 2. SPR organizowany jest przez magazyn studencki „?dlaczego” oraz wortal „korba.pl”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 czerwca 2006

6 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2006

Kampania informacyjna „Bezpieczna droga”

Dom Prasy Regionalnej Mediatak wraz z dziennikami regionalnymi inicjuje kampanię informacyjną pod hasłem „Bezpieczna Droga”. Celem kampanii społeczno-informacyjnej jest zwrócenie uwagi na aktualne zagadnienia związane z bezpieczeństwem drogowym w Polsce oraz zmniejszenie zagrożenia zdrowia i życia w ruchu drogowym. Kampania związana jest ściśle ze zbliżającym się terminem zakończeniem roku szkolnego i rozpoczęciem wakacji, w czasie których rejestruje się wzmożoną liczbę wypadków drogowych.