VI edycja Golden Arrow – 141 prac do oceny
  • 0
  • 1
24.05.2011

VI edycja Golden Arrow – 141 prac do oceny

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications Ltd. – współorganizatorzy VI edycji konkursu branży marketingu zintegrowanego Golden Arrow ostatecznie zamknęli listę zgłoszeń. Do konkursu 65 firm zgłosiło 141 prac w 14 kategoriach, z czego najwięcej w następujących: Marketing internetowy – kampania internetowa – 22 zgłoszenia, Experiential marketing – 17 zgłoszeń oraz Kampania zintegrowana B2C – 16 prac.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2011

Wyniki badań wykorzystania wirtualnych doradców w biznesie

W Polsce przeprowadzono pierwsze badania, których celem było porównanie kosztów i korzyści zastosowania wirtualnego asystenta w biznesie. Prawie wszystkie ankietowane firmy zadeklarowały, że poprawił on wizerunek ich marki, natomiast 62 proc. respondentów stwierdziło, iż ułatwił bezpośrednią komunikację z klientami. Raport przygotowała w ramach swojej pracy doktorskiej Karolina Kuligowska z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.