- 0
- 1
Velvet Care rozstrzyga przetarg na opracowanie nowej platformy komunikacji
Firma Velvet Care wybrała w przetargu na opracowanie nowej platformy komunikacji agencję Red8 (Dentsu Polska). Marka Velvet to lider w kategorii markowych papierowych produktów higienicznych na polskim rynku.
– Zespół Red8 przedstawił nam wyróżniającą się i ciekawą ideę kreatywną. Idealnie wpisuje się ona w obecną strategię naszej marki. Poza tym w sposób atrakcyjny i czytelny komunikuje kluczowe benefity naszych kategorii produktowych. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie agencji w realizacji kampanii reklamowych to gwarancja sukcesu. Z niecierpliwością czekamy na efekty wspólnej pracy przy tym projekcie – mówi Monika Sypek, dyrektor marketingu Velvet Care.
Działania Dentsu Polska obejmą komunikację marki w 2023 i produkcję spotów TVC dwóch kategorii produktowych – papieru toaletowego i ręczników kuchennych.
- 1