Velvet Care rozstrzyga przetarg na opracowanie nowej platformy komunikacji
  • 0
  • 1
2.02.2023

Velvet Care rozstrzyga przetarg na opracowanie nowej platformy komunikacji

Firma Velvet Care wybrała w przetargu na opracowanie nowej platformy komunikacji agencję Red8 (Dentsu Polska). Marka Velvet to lider w kategorii markowych papierowych produktów higienicznych na polskim rynku.

– Zespół Red8 przedstawił nam wyróżniającą się i ciekawą ideę kreatywną. Idealnie wpisuje się ona w obecną strategię naszej marki. Poza tym w sposób atrakcyjny i czytelny komunikuje kluczowe benefity naszych kategorii produktowych. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie agencji w realizacji kampanii reklamowych to gwarancja sukcesu. Z niecierpliwością czekamy na efekty wspólnej pracy przy tym projekcie – mówi Monika Sypek, dyrektor marketingu Velvet Care.

Działania Dentsu Polska obejmą komunikację marki w 2023 i produkcję spotów TVC dwóch kategorii produktowych – papieru toaletowego i ręczników kuchennych.

  • 1
Firma Velvet Care wybrała w przetargu agencję Red8 (Dentsu Polska)

Firma Velvet Care wybrała w przetargu agencję Red8 (Dentsu Polska)

 

 

1 lutego 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2023

Raporty ESG spółek z WIG20 ocenione jako „obszerne, ale mało konkretne”

Raporty ESG spółek z WIG20 pod względem przejrzystości i zgromadzonych informacji zajmują przedostatnie miejsce w rankingu Global ESG Monitor (GEM). Wśród największych zastrzeżeń wymieniono brak konkretów w kwestii redukcji śladu węglowego oraz przejrzystości łańcucha dostaw. Polskie raporty są natomiast jednymi z najobszerniejszych. Nie przekłada się to jednak na ich wartość informacyjną.