Velvet Art – chusteczki promują polską sztukę współczesną - Marketing przy Kawie
Velvet Art – chusteczki promują polską sztukę współczesną
  • 0
  • 10
16.02.2025

Velvet Art – chusteczki promują polską sztukę współczesną

Na rynku debiutuje koncept chusteczek uniwersalnych w pudełkach inspirowanych polską sztuką współczesną – Velvet Art. Wspiera go kampania marketingowa.

Velvet wprowadził zmiany samych pudełek pod kątem zwiększenia ich ergonomiczności i ekologiczności (koncept pudełek New Compact Box). Przy okazji zdecydował o stworzeniu nowej linii graficznej. Opakowania chusteczek wykorzystano do prezentacji polskiej sztuki współczesnej, tworząc linię Velvet Art. Praw do swoich obrazów zgodził się użyczyć Paweł Kowalewski, jeden z założycieli legendarnego artystycznego kolektywu Gruppa.

Wybór sześciu dzieł, które znalazły się na opakowaniach, ma nasuwać skojarzenia ze stanami i momentami, w których sięgamy po chusteczki. Widać to w tytułach dzieł:

  • „Painkiller”,
  • „Rzeczywisty nie jest świat, w którym żyjemy i który…”,
  • „Radosne perlenie się słońca”,
  • „Szczęście”,
  • „Fides against Intellectus”,
  • „Biesy”.
Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek

Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek

Kampania Velvet Art pod hasłem „Zabierz sztukę do domu!” składa się z dwóch etapów

W pierwszym, jesienią 2024 r., zadaniem było wpisanie marki i nowej linii opakowań chusteczek Velvet w kontekst sztuki. Marka Velvet wsparła wystawę Pawła Kowalewskiego w Mazowieckim CSW w Radomiu. Pojawiła się tam również specjalnie wykonana sufitowa instalacja z opakowań Velvet Art jako nawiązanie do prezentowanych obrazów.

Prowadzono również działania PR w szerokozasięgowych mediach. Ich celem była prezentacja idei demokratyzacji sztuki.

Działania marketingowe rozpoczęły się w połowie stycznia 2025 r.

Kampanię można zobaczyć w postaci billboardów sponsorskich m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Działania prowadzone są także w kanałach digital, w mediach społecznościowych, w sieci kin Cinema City oraz na nośnikach outdoor. Całość wspiera kampania PR. W punktach sprzedaży dostępne są displaye produktowe oraz materiały POS.

Billboardy sponsorskie przed programem…

… i po programie.

Opracowanie konceptu kreatywnego oraz towarzyszących mu działań marketingowych marka powierzyła agencji Communication Unlimited. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.

  • 9
Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek

Działania promujące serię Velvet Art

Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek
Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek
Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek
Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek
Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek
Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek
Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek
Velvet Art – sztuka współczesna na pudełkach chusteczek

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 lutego 2025

13 lutego 2025