Velux z nowym pozycjonowaniem i kampanią
  • 2
  • 0
14.06.2018

Velux z nowym pozycjonowaniem i kampanią

W czerwcu ruszyła kampania reklamowa okien dachowych Velux. Wpisuje się w nowe pozycjonowanie marki. Przez najbliższe lata komunikację brandu będzie spinał claim: „Komfort na lata”.

Velux chce budować wizerunek zgodny ze swoim nowym pozycjonowaniem. Celem kampanii jest także podkreślenie zalet produktowych oraz budowanie pozytywnych relacji i zaangażowania odbiorców. Ma to podkreślać nowy claim.

Firma przekonuje, że różnice pomiędzy produktami różnych producentów wynikają z tego, czego nie widać od razu: parametrów technicznych, innowacyjnych rozwiązań i trwałości. Nawiązuje do tego jedno z haseł reklamowych wykorzystywanych w kampanii: „Zobacz różnice, których nie widać od razu”.

Kampania adresowana jest do inwestorów (B2C), ale także do osób i firm zawodowo zajmujących się tematyką okien dachowych: dekarzy i architektów (B2B).

Komunikacja w głównej mierze oparta jest na aktywnościach wideo online. Działania uzupełniające stanowi kampania online display realizowana na sprofilowanych serwisach budowlano-wnętrzarskich, kampania w magazynach budowlano-wnętrzarskich oraz sponsoring programu „Nasz nowy dom” w telewizji Polsat.

Strategię komunikacji i kreację przygotowała agencja Focus Media Group. Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

 

14 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2018

Internet Rzeczy będzie rewolucjonizować rzeczywistość biznesową w perspektywie najbliższych 3 lat – badanie KPMG International

W perspektywie najbliższych trzech lat Internet Rzeczy i sztuczna inteligencja będą głównymi nośnikami cyfrowych zmian w gospodarce i transformacji społecznej – wynika z raportu KPMG International „The Changing Landscape of Disruptive Technologies. Tech disruptors outpace the competition”. Cyfrowi agregatorzy, którzy skutecznie świadczą cyfrowe usługi na masowym rynku, odegrają znaczącą rolę w budowaniu nowego porządku w biznesie.