Vectra sponsorem strategicznym Polskiego Związku Gimnastycznego
  • 0
  • 1
3.11.2022

Vectra sponsorem strategicznym Polskiego Związku Gimnastycznego

Vectra zawarła umowę współpracy z Polskim Związkiem Gimnastycznym (PZG), na mocy której otrzymała tytuł sponsora strategicznego. Jednocześnie, w roli sponsora głównego, będzie wspierała wybrane reprezentantki i reprezentanta kadry narodowej – Lilianę Lewińską i seniorską zbiorówkę w gimnastyce artystycznej oraz Tomasza Le Khaca w gimnastyce sportowej mężczyzn.

Vectra nawiązała współpracę z organizacją non profit zarządzającą dyscyplinami gimnastycznymi na terenie całego kraju. Wraz z Polskim Związkiem Gimnastycznym zamierza rozwijać potencjał polskiej gimnastyki oraz popularyzować tę dyscyplinę.

W ramach kontraktu Vectra uzyskuje prawo do posługiwania się tytułem sponsora strategicznego PZG na zasadzie wyłączności, jak też prawo publikowania informacji i wykorzystywania wizerunku oraz oznaczeń PZG w działalności marketingowej i reklamowej. Operator może również brać aktywny udział w organizowanych przez PZG konferencjach i wydarzeniach.

  • 1
Vectra sponsorem strategicznym Polskiego Związku Gimnastycznego

Vectra sponsorem PZG

3 listopada 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2022

W czasach inflacji Polacy doceniają nagrody pieniężne, pokazują wyniki badania Sodexo

Inflacja sprawia,że Polacy chętnie biorą udział w akcjach promocyjnych. Liczą na podreperowanie domowego budżetu. Najbardziej motywujące są nagrody pieniężne (80,4%). Aż sześciu na dziesięciu badanych twierdzi, że przyszłość należy do nagród w formie cyfrowej. Takie wnioski płyną z najnowszego badania Sodexo Benefits and Rewards Services Polska: „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2022”.