0 1 19.05.2006Value Media dla firmy Epsonmarketing bezpośredniDom mediowy Value Media prowadzi działania promocyjne drukarek firmy Epson.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56092 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 19.05.2006Headlines tworzy dział Healthcare & LifeHeadlines Brand & Corporate Communication, w związku z dynamicznym rozwojem, wyodrębniło ze swojej struktury dział Healthcare & Life.
0 1 0 19.05.2006HP zwraca 300 złOd 1 maja do 15 czerwca trwa promocja drukarki HP Color LaserJet 1600 - nowego modelu w ofercie HP.
0 1 0 19.05.2006Nowa reklama zewnętrzna marki PiastRuszyła nowa kampania billboardowa Piasta pod hasłem „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo”, związana z wprowadzonym ostatnio odświeżonym wizerunkiem Piasta. Przygotowana w niekonwencjonalny sposób, kładzie nacisk na fakt, iż swój wyjątkowy smak i lokalny charakter piwo Piast zawdzięcza silnym związkom z Wrocławiem i regionem Dolnego Śląska.
0 1 0 19.05.2006LektorKlett daje słowo z PR2Agencja PR Kwadrat wspiera ogólnopolską akcję charytatywną "Dajemy słowo. Zbieramy słowniki dla Polonii ukraińskiej", której inicjatorem jest Wydawnictwo LektorKlett z Poznania.