Valkea Media tworzy dział influencer marketingu - Marketing przy Kawie
Valkea Media tworzy dział influencer marketingu
  • 0
  • 1
5.05.2025

Valkea Media tworzy dział influencer marketingu

Agencja Valkea wprowadziła nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.

– Zrealizowaliśmy już ponad 100 kampanii z udziałem twórców internetowych. Pozwoliło nam to zbudować silne kompetencje i zaufanie klientów, a influencer marketing od wielu lat stanowi integralny element naszych działań. Wzmocnienie i formalizacja struktur w tym obszarze to świadoma decyzja strategiczna. Umożliwi nam jeszcze szybsze i bardziej efektywne działania przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości obsługi – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea Media.

Nowy dział odpowiada za:

  • opracowywanie kompleksowych strategii influencer marketingowych,
  • współpracę z twórcami internetowymi,
  • realizację kampanii dla klientów.

Jednym z priorytetowych obszarów rozwoju jest również UGC (User-Generated Content)

Treści tworzone przez użytkowników i twórców są istotnym narzędziem budowania autentycznego przekazu marki i zwiększania zaangażowania odbiorców.

Za rozwój nowej struktury odpowiada Magdalena Iwańska. Objęła funkcję head of influencer marketing, kontynuując jednocześnie zarządzanie działem contentu i produkcji.

Valkea Media

Agencja Valkea Media wyodrębniła dział influencer marketingu

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 maja 2025

30 kwietnia 2025