- 0
- 1
Valkea Media tworzy dział influencer marketingu
Agencja Valkea wprowadziła nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
– Zrealizowaliśmy już ponad 100 kampanii z udziałem twórców internetowych. Pozwoliło nam to zbudować silne kompetencje i zaufanie klientów, a influencer marketing od wielu lat stanowi integralny element naszych działań. Wzmocnienie i formalizacja struktur w tym obszarze to świadoma decyzja strategiczna. Umożliwi nam jeszcze szybsze i bardziej efektywne działania przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości obsługi – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea Media.
Nowy dział odpowiada za:
- opracowywanie kompleksowych strategii influencer marketingowych,
- współpracę z twórcami internetowymi,
- realizację kampanii dla klientów.
Jednym z priorytetowych obszarów rozwoju jest również UGC (User-Generated Content)
Treści tworzone przez użytkowników i twórców są istotnym narzędziem budowania autentycznego przekazu marki i zwiększania zaangażowania odbiorców.
Za rozwój nowej struktury odpowiada Magdalena Iwańska. Objęła funkcję head of influencer marketing, kontynuując jednocześnie zarządzanie działem contentu i produkcji.

Agencja Valkea Media wyodrębniła dział influencer marketingu