0 1 30.03.2009V2Media wchodzi na rosyjski rynekmarketing internetowy TweetPół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 30.03.2009Ruszyła kampania "Ból" Fundacji HospicyjnejCelem kampanii jest przekonanie podatników do idei przekazania 1% podatku na cele Fundacji. Kampanie realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. Patronat medialny objęła Gazeta Wyborcza i Radio Plus.
0 1 0 0 0 30.03.2009Specjal na wieżach ciśnieńW marcu br. ruszyła kampania marki Specjal, należącej do Grupy Żywiec SA. W ramach kampanii, na dwóch wybranych wieżach ciśnień w Kwidzynie i Ostródzie zawisły siatki wielkoformatowe. Łączna powierzchnia reklam to ponad 500m2.
1 1 0 0 0 30.03.2009Wasowski i Szczęśniak ponownie z Link4Wasowski i Szczęśniak powracają do telewizji w najnowszej reklamie Link4. Kampania rozpoczyna się 1 kwietnia br. Telewizyjna odsłona ma charakter produktowy oraz sprzedażowy i jest kontynuacją trwającej już od miesiąca kampanii radiowej.
0 1 0 0 0 30.03.2009Profensiva dla spółki Energa-Obrót SAAgencja reklamowa Profensiva opracowała kampanię reklamową dla spółki Energa-Obrót SA.