UTK z kampanią informującą pasażerów o ich prawach - Marketing przy Kawie
UTK z kampanią informującą pasażerów o ich prawach
  • 0
  • 6
20.09.2013

UTK z kampanią informującą pasażerów o ich prawach

Urząd Transportu Kolejowego zainicjował drugą odsłonę kampanii „Dzień Pasażera”. Przygotowano plakaty, które w humorystyczny sposób informują pasażerów o ich prawach. 20 września na dworcu w Kutnie pracownicy urzędu udzielają również bezpłatnych porad.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55059 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 września 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Słuchacze kierunku nowy public relations WSE przygotowali kampanię PR dla TEDxKraków

W roku akademickim 2012/2013 słuchacze 10. edycji studiów podyplomowych na kierunku nowy public relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla TEDx Kraków. To organizacja non profit przygotowująca lokalną edycję konferencji TED oraz przedsięwzięcia promujące hasło „Ideas worth spreading!”.
(informacja promocyjna)