Uszyj Szpeciaka dla dzieciaka
  • 0
  • 1
3.12.2007

Uszyj Szpeciaka dla dzieciaka

Agencja Reklamowa Radna oraz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przygotowały akcję charytatywną „Uszyj Szpeciaka dla dzieciaka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2007

Wortal konsumencki o funduszach

Internauci, dla których Union Investment jako pierwsze towarzystwo funduszy inwestycyjnych utworzyło wortal konsumencki mogą już korzystać z nowych interaktywnych narzędzi. W serwisie www.unionklub.pl przeczytają materiały edukacyjne i zapoznają się z opiniami ekspertów. Dodatkowo, wysłuchają wywiadów z klientami Union Investment TFI S.A., audio - felietonów „z przymrużeniem oka” oraz przeczytają pierwsze historyjki komiksowe związane z funduszami.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2007

„Jem kolorowo! - nowy program edukacyjny promujący zdrowe żywienie dzieci

„Jem kolorowo!” to program edukacyjny, którego adresatami są uczniowie klas piątych szkół podstawowych, ich nauczyciele i rodzice. Celem programu jest propagowanie wśród dzieci i dorosłych prawidłowych nawyków żywieniowych ze szczególnym uwzględnieniem codziennego spożywania warzyw i owoców. Organizatorem przedsięwzięcia jest marka Knorr, a opiekę merytoryczną sprawuje Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka.