"Uszyć, by sprzedać" - seminarium dla producentów odzieży damskiej
  • 0
  • 1
17.06.2008

„Uszyć, by sprzedać” – seminarium dla producentów odzieży damskiej

W dniu 10 czerwca, w restauracji Igraszka na terenie hurtowni dodatków Grażka, odbyło się seminarium „Uszyć, by sprzedać”. Na miejsce spotkania organizator, wydawnictwo Promedia, wydawca m.in. takich kwartalników branżowych, jak „Moda Damska”, „Moda Męska”, „Jeans&Sportswear”, „Obuwie i Galanteria”, czy „Producent Odzieży”, wybrało Łódź.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 czerwca 2008