0 0 28.02.2018Ustronianka z nową agencjąfirmy TweetW styczniu marka wód i napojów Ustronianka rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Intellect.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53123 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 0 0 0 0 28.02.2018Aviva z kampanią telewizyjną promującą serwis do inwestowania„Inwestowanie ma się rozumieć” – to hasło, pod którym Aviva promuje serwis Aviva24.pl. Ma on ułatwić zainteresowanym zdobycie podstawowej wiedzy na temat inwestowania w fundusze i pomóc w podjęciu świadomej decyzji.
0 1 0 0 0 28.02.2018Martyna Wojciechowska została ambasadorką marki PanteneNawiązując współpracę z Martyną Wojciechowską, marka Pantene chce budować skojarzenia z siłą kobiet pochodzącą z ich wewnętrznej motywacji, odwagi i determinacji. W marcu ambasadorka pojawi się w kampanii reklamowej, której hasło przewodnie brzmi „Siła jest piękna”.
0 0 0 0 0 28.02.2018Firma Business Consulting obchodzi w 2018 r. 30. urodzinyHistoria firmy zaczęła się w latach 1988–1989. Jej powstanie zbiegło się w czasie z wielkimi przemianami ustrojowymi w Polsce. Business Consulting doradzał biznesowi w procesie transformacji rynkowej i był jednym z pionierów wdrażania nowoczesnych zasad marketingu w Polsce.
0 0 0 0 0 27.02.2018SA Wardęga krytykuje nowy regulamin YouTube. Skarży się na blokowanie kanałuZdaniem Sylwestra Wardęgi nowy regulamin YouTube wymierzony jest w pranki. Cytuje jego zapisy, według których, jeśli prank naraża użytkownika na traumatyczne przeżycia, promował przemoc lub nienawiść, kanał będzie tracił dochody. Nowe filmy nie będą zaś rekomendowane kolejnym widzom.