„Uśmiech po mamie, temperament po tacie, a odpowiedzialność…” - Marketing przy Kawie
„Uśmiech po mamie, temperament po tacie, a odpowiedzialność…”
  • 0
  • 1
26.10.2006

„Uśmiech po mamie, temperament po tacie, a odpowiedzialność…”

16 października 2006 r. rozpoczęła się nowa prasowa kampania wizerunkowa McDonald’s Polska. Tematem przewodnim jest przedstawienie firmy jako interesującego pracodawcy oferującego możliwość rozwoju zawodowego i ciekawej kariery. W kampanii wzięli udział pracownicy – kierownicy i licencjobiorcy restauracji McDonald’s.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56338 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
26.10.2006

Firma Sukces z grupy Awans AGD – RTV – Multimedia wybrała TARGIT jako narzędzie do analizy i wspomagania podejmowania decyzji

Olsztyńska firma Sukces, należąca do znanej grupy „AVANS AGD – RTV – Multimedia”- sieci sklepów RTV, AGD, Audio Wideo, rozpoczyna wdrożenie systemu klasy Business Intelligence - TARGIT. System umożliwi wszystkim menedżerom łatwą i szybką wielowymiarową analizę danych dotyczących m.in. sprzedaży, a co za tym idzie podejmowanie trafnych decyzji.