„Uśmiech po mamie, temperament po tacie, a odpowiedzialność…” - Marketing przy Kawie
„Uśmiech po mamie, temperament po tacie, a odpowiedzialność…”
  • 0
  • 1
26.10.2006

„Uśmiech po mamie, temperament po tacie, a odpowiedzialność…”

16 października 2006 r. rozpoczęła się nowa prasowa kampania wizerunkowa McDonald’s Polska. Tematem przewodnim jest przedstawienie firmy jako interesującego pracodawcy oferującego możliwość rozwoju zawodowego i ciekawej kariery. W kampanii wzięli udział pracownicy – kierownicy i licencjobiorcy restauracji McDonald’s.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Firma Sukces z grupy Awans AGD – RTV – Multimedia wybrała TARGIT jako narzędzie do analizy i wspomagania podejmowania decyzji

Olsztyńska firma Sukces, należąca do znanej grupy „AVANS AGD – RTV – Multimedia”- sieci sklepów RTV, AGD, Audio Wideo, rozpoczyna wdrożenie systemu klasy Business Intelligence - TARGIT. System umożliwi wszystkim menedżerom łatwą i szybką wielowymiarową analizę danych dotyczących m.in. sprzedaży, a co za tym idzie podejmowanie trafnych decyzji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Konferencja ,,Znak, system, komunikacja. Między estetyką a informacją.”

Spotkanie jest kolejną odsłoną cyklu konferencji tematycznych poświęconych różnym dziedzinom współczesnej grafiki użytkowej, organizowanych od 2004 roku przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, które za cel stawia sobie między innymi podnoszenie poziomu kultury wizualnej i popularyzację grafiki użytkowej, jednego z najważniejszych elementów współczesnej kultury plastycznej.