Urządzenia mobilne wzmacniają konkurencję pomiędzy sklepami tradycyjnymi a internetowymi – badanie GfK
  • 0
  • 2
24.02.2015

Urządzenia mobilne wzmacniają konkurencję pomiędzy sklepami tradycyjnymi a internetowymi – badanie GfK

40 proc. konsumentów na świecie robi zakupy w sklepach stacjonarnych, równocześnie korzystając z komórek, aby porównać ceny online. Tyle samo kupujących kontaktuje się ze znajomymi lub rodziną, aby uzyskać porady. Ponad 1/3 klientów robi zdjęcia produktom, których kupno rozważa – to główne wnioski z badania GfK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 lutego 2015