Urlop.pl z kampanią „Urlop pełen pasji!”- Marketing przy Kawie
Urlop.pl z kampanią „Urlop pełen pasji!”
  • 2
  • 1
7.02.2025

Urlop.pl z kampanią „Urlop pełen pasji!”

Kampania „Urlop pełen pasji!” ma budować świadomość marki agenta turystycznego oraz wyróżniać kluczowe atuty oferty, takie jak rzetelne opisy hoteli.

Kampania to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie ubiegłego roku.

Centralnym punktem strategii komunikacyjnej marki są 8-sekundowe spoty telewizyjne. Przygotowała je agencja OS3. Kampania integruje działania w telewizji z formatami digitalowymi:

  • Performance Max,
  • Google Display Network,
  • Meta Ads,
  • YouTube,
  • display & video 360.

– Kampania to istotny projekt, który otwiera nowy rozdział w komunikacji marki Urlop.pl. Naszym zadaniem jest nie tylko budowanie świadomości marki, ale również wzmocnienie jej pozycji na rynku poprzez wyeksponowanie unikatowych cech oferty – komentuje Kamila Tatys, senior communications account manager w One House.

Za planowanie i zakup kampanii mediowej w telewizji i kanałach digitalowych, a także za produkcję materiałów digital odpowiada agencja mediowa One House. Dzięki synergii działań obu agencji kampania ma połączyć kreatywne podejście z precyzyjnym planowaniem mediowym, zapewniając efektywność działań marketingowych.

Urlop.pl z kampanią „Urlop pełen pasji!”

Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki Urlop.pl w mediach masowych

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 lutego 2025

5 lutego 2025