- 2
- 1
Urlop.pl z kampanią „Urlop pełen pasji!”
Kampania „Urlop pełen pasji!” ma budować świadomość marki agenta turystycznego oraz wyróżniać kluczowe atuty oferty, takie jak rzetelne opisy hoteli.
Kampania to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie ubiegłego roku.
Centralnym punktem strategii komunikacyjnej marki są 8-sekundowe spoty telewizyjne. Przygotowała je agencja OS3. Kampania integruje działania w telewizji z formatami digitalowymi:
- Performance Max,
- Google Display Network,
- Meta Ads,
- YouTube,
- display & video 360.
– Kampania to istotny projekt, który otwiera nowy rozdział w komunikacji marki Urlop.pl. Naszym zadaniem jest nie tylko budowanie świadomości marki, ale również wzmocnienie jej pozycji na rynku poprzez wyeksponowanie unikatowych cech oferty – komentuje Kamila Tatys, senior communications account manager w One House.
Za planowanie i zakup kampanii mediowej w telewizji i kanałach digitalowych, a także za produkcję materiałów digital odpowiada agencja mediowa One House. Dzięki synergii działań obu agencji kampania ma połączyć kreatywne podejście z precyzyjnym planowaniem mediowym, zapewniając efektywność działań marketingowych.

Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki Urlop.pl w mediach masowych