„Uprawiaj seks, ratuj życie”. Kampania marki Durex z udziałem Karoliny Gilon i Jakoba Kosela
  • 3
  • 3
20.11.2018

„Uprawiaj seks, ratuj życie”. Kampania marki Durex z udziałem Karoliny Gilon i Jakoba Kosela

Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durexa zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie”. Z okazji nadchodzącego Światowego Dnia Walki z AIDS (1 grudnia) marka łączy siły z organizacją Red, by wesprzeć jej program na rzecz eliminacji tej choroby.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2018

Polacy nie traktują znanej marki jako gwarancji jakości produktu – wynika z badania Kantar Millward Brown

Jakość produktu zdaniem 71% polskich konsumentów jest najważniejszym kryterium zakupowym. Polacy nie wierzą reklamom, a zaufanie do produktów znanych marek deklaruje 28% badanych. Często źródłem wiedzy na temat produktów są certyfikaty jakości. Trzy czwarte Polaków sprawdza je przed dokonaniem zakupu. 61% im ufa – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie TÜV Rheinland Polska przez Kantar Millward Brown.