UOKiK wyraża zgodę na badanie reklamy zewnętrznej metodą Postar
  • 0
  • 1
29.01.2013

UOKiK wyraża zgodę na badanie reklamy zewnętrznej metodą Postar

14 stycznia UOKiK wydał zgodę na powołanie joint venture – niezależnej spółki, która zrealizuje projekt Postar. Spółkę mogą powołać: AMS, Clear Channel i Ströer Poland. Będzie miała ona jednak formułę otwartą, co umożliwi przystąpienie do projektu kolejnym firmom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2013

Jak Internet zmienia media? – Social Media Day we Wrocławiu

Odpowiedzi na pytania, w którą stronę zmierzają media oraz jaka jest przyszłość dziennikarstwa, będą szukać podczas Social Media Day Poland prelegenci – m.in. Jacek Żakowski, Tomasz Machała, Kamil Dąbrowa i Tomasz Tomczyk (bloger Kominek). Najbliższe spotkanie, poświęcone rewolucji komunikacyjnej, odbędzie się 22 lutego w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.