UOKiK sprawdzi, czy firma Philipiak Polska naruszyła prawo, dzwoniąc do konsumentów
  • 0
  • 1
25.03.2015

UOKiK sprawdzi, czy firma Philipiak Polska naruszyła prawo, dzwoniąc do konsumentów

Przedsiębiorca, który kontaktuje się z konsumentem telefonicznie w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego, musi wcześniej uzyskać na to zgodę klienta. W związku z napływającymi skargami UOKiK sprawdza, czy Philipiak Polska – firma sprzedająca m.in. naczynia do gotowania – naruszyła przepisy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Sir

9 lat temu

odp.

W tym kraju brakuje pracy, trzeba tez zrozumieć tych telemarketerów. To są tysiące osób zatrudnionych i co teraz mają iść na zasiłek? Wielu z nich i tak nie dostanie. To smutne, ja zawsze staram się wysłuchać dzwoniących. Zresztą same te garnki są akurat dobrej jakości.

25 marca 2015

24 marca 2015