UOKiK przygląda się reklamom suplementów diety - Marketing przy Kawie
UOKiK przygląda się reklamom suplementów diety
  • 0
  • 0
5.07.2017

UOKiK przygląda się reklamom suplementów diety

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wziął pod lupę reklamy suplementów diety Pneumolan i Pneumolan Plus (Walmark). Spółka zobowiązała się do usunięcia skutków kwestionowanych praktyk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 lipca 2017