UOKiK przygląda się kampanii marki BRW „Meble i dodatki bez VAT” - Marketing przy Kawie
UOKiK przygląda się kampanii marki BRW „Meble i dodatki bez VAT”
  • 0
  • 0
27.11.2017

UOKiK przygląda się kampanii marki BRW „Meble i dodatki bez VAT”

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Black Red White. Wątpliwości budzi promocja „Meble i dodatki bez VAT”. Zgodnie z regulaminem tańsze były tylko wybrane produkty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 listopada 2017