UOKiK: Alior Bank zrekompensuje straty klientom, którzy skorzystali z oferty wprowadzającej w błąd
  • 0
  • 1
15.09.2016

UOKiK: Alior Bank zrekompensuje straty klientom, którzy skorzystali z oferty wprowadzającej w błąd

Alior Bank nie pobierze odsetek lub odda je konsumentom za ostatnie 12 miesięcy trwania umowy – to wynik decyzji prezesa UOKiK. Bank zobowiązał się do zrekompensowania strat klientom. Rozstrzygnięcie urzędu dotyczy reklam kredytu konsumenckiego „Gwarancja najniższej raty”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2016