Universal McCann pnie się w górę
  • 0
  • 1
7.02.2008

Universal McCann pnie się w górę

RECMA, międzynarodowa firma zajmująca się monitoringiem rynku domów mediowych na świecie, przyznała domowi mediowemu Universal McCann ocenę „A” za skuteczność nowobiznesową i konkurencyjność oferty w 2007 roku. W tegorocznym raporcie RECMA zmodyfikowała wcześniej przyznaną ocenę Universal McCann, uwzględniając uaktualnienie informacji dotyczących wyników przetargów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.02.2008

Przełomowy Harvard Business Review Polska

W lutowym wydaniu magazynu Harvard Business Review Polska ukazała się "Lista przełomowych trendów 2008". To kompendium innowacyjnych, prowokujących koncepcji biznesowych na najbliższy rok, opisanych przez wybitnych specjalistów, teoretyków i praktyków zarządzania z całego świata. Od trzech lat polska edycja magazynu prezentuje ten materiał równocześnie z oryginalnym, lutowym numerem amerykańskiego Harvard Business Review.