United PR najlepsza w sieci UPS
  • 0
  • 1
8.06.2006

United PR najlepsza w sieci UPS

Agencja United PR, zajmująca się od 6 lat obsługą PR firmy United Parcel Service w Polsce, uzyskała w podsumowaniu pokrycia medialnego UPS za rok 2005 najlepszy wynik spośród wszystkich kluczowych rynków na świecie. Jednocześnie, w czerwcu br., United PR została wybrana najlepszą agencją, pracującą dla UPS na kontynencie europejskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2006

Gazeta Wyborcza przed Faktem

Według badań firmy Estymator przeprowadzonych w okresie od marca do maja 2006 roku wśród dzienników ogólnopolskich najwięcej czytelników ma Gazeta Wyborcza – czyta ją co najmniej raz w tygodniu 21,7% Polaków. Niewiele jej ustępuje Fakt, który czyta 19,7% Polaków. Kolejne miejsca w rankingu płatnych dzienników ogólnopolskich zajmują: Super Express: 6,7%, Rzeczpospolita: 4,4%, Nasz Dziennik 2,0%, Gazeta Prawna 1,9%, Trybuna (0,5%).