Unilever zwiększa wydatki na reklamę w Internecie
  • 0
  • 1
30.07.2012

Unilever zwiększa wydatki na reklamę w Internecie

Unilever, właściciel takich marek jak Axe, Dove czy Lipton, w 2012 roku zwiększył o połowę swoje wydatki na reklamę internetową. W pierwszej połowie tego roku firma przeznaczyła na reklamę i promocję 3,3 mld euro.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 lipca 2012

  • 2
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2012

Brodnicki i Okrasa rzeczywiście w kampanii Lidla (wideo)

Potwierdziły się przypuszczenia prasy i serwisów branżowych. Dwaj znani kucharze, Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, są twarzami kampanii reklamowej Lidla. 30 lipca rozpoczął działalność serwis kuchnialidla.pl, w którym obaj mistrzowie kuchni – niekoniecznie w idealnej wzajemnej zgodzie – będą podsuwać użytkownikom swoje przepisy kulinarne, oczywiście na dania z produktów kupionych w Lidlu. Cała kampania „Pascal kontra Okrasa” potrwa 52 tygodnie.

27 lipca 2012