Unilever zwiększa inwestycje w specjalistów marketingu i marketing internetowy. Skupia się na treściach - Marketing przy Kawie
Unilever zwiększa inwestycje w specjalistów marketingu i marketing internetowy. Skupia się na treściach
  • 0
  • 1
4.03.2019

Unilever zwiększa inwestycje w specjalistów marketingu i marketing internetowy. Skupia się na treściach

Koncern Unilever zwiększa inwestycje w swoich specjalistów marketingu oraz marketing internetowy. Chce w ten sposób przejść od dużych kampanii do mniejszych działań real-time marketingowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Janusz Kamiński

6 lat temu

Będzie dużo wpisów o ich markach? :)

4 marca 2019