- 0
- 1
Unilever wybiera w przetargu NAV Agency do obsługi retail
NAV Agency wygrała przetarg na obsługę trade marketingową marek Dove, Dove Men+Care, Rexona oraz Axe należących do portfolio Unilevera.
W ramach współpracy NAV Agency odpowiada za adaptację globalnych i lokalnych platform kreatywnych do działań shopperowych w modelu omnichannel. Zakres prac obejmuje:
- projekty typu Total Poland,
- aktywacje do konkretnych sieci handlowych.
Celem działań jest wsparcie celów biznesowych i marketingowych w miejscach kontaktu z konsumentem.
Agencja zajmie się także pełną obsługą aktywacji, dbając o spójność komunikacji we wszystkich punktach styku. NAV Agency współpracuje z innymi partnerami Unilevera – agencjami kreatywnymi, mediowymi i influencerskimi. Chodzi o to, by zapewnić spójną narrację na każdym etapie ścieżki zakupowej.
– Fachowa wiedza zespołu NAV oraz jego bogate doświadczenie w pracy dla marek FMCG były dla nas kluczowymi argumentami przy podejmowaniu decyzji przetargowej. Szukaliśmy partnera, który nie tylko rozumie specyfikę kanałów sprzedaży, ale potrafi też myśleć o komunikacji shopperowej z perspektywy marki i konsumenta – komentuje Joanna Wysocka-Dewicka, activation manager w Unilever Polska.
Pierwsze wspólne projekty trafią na rynek w trzecim kwartale 2025 r.

Unilever wybiera NAV Agency do obsługi retail