Unilever usunie z opakowań produktów i reklam określenie „normalny”. Nie będzie też poprawiać zdjęć
  • 1
  • 2
9.03.2021

Unilever usunie z opakowań produktów i reklam określenie „normalny”. Nie będzie też poprawiać zdjęć

Unilever, właściciel m.in. marek Dove, Rexona, Love Beauty and Planet, Tresemme czy Schmidt’s, zaprezentował nową inicjatywę „Positive Beauty – pozytywne piękno”. Jej celem jest walka z dyskryminacją i wykluczeniem. Firma usunie słowo „normalny” z opakowań i reklam wszystkich swoich marek z segmentu pielęgnacji urody i środków higieny osobistej. Nie będzie też dokonywała cyfrowych przeróbek w reklamach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Piotr

3 lata temu

To znaczy będą mieli tylko produkty dla nienormalnych. A tak poważnie - próba odgadnięcia czy jakiś zwykłe,potoczne słowo przypadkiem nie urazi jakiejś grupy i dogodzenie wszystkim to fikcja i niedobry kierunek

Przemek

3 lata temu

Ciekawy dobór krajów do tego badania. I w jaki sposób kreuje się normalność włosów czy skóry?
A na drugiej stronie orgiastyczna reklama pt. "nowa normalność". Ech marketing.

Dorota

3 lata temu

To jak się będzie teraz nazywać skóra normalna czyli nietłusta i niesucha? Idem włosy?

piklo

3 lata temu

@Dorota: pomogę Ci, wygugluj sobie "normalny synonim".

9 marca 2021