Unilever najaktywniejszym reklamodawcą w Internecie
  • 0
  • 1
4.11.2010

Unilever najaktywniejszym reklamodawcą w Internecie

Na podstawie danych z systemu monitoringu reklamy internetowej AdReport opracowano ranking najaktywniejszych reklamodawców internetowych ostatnich dziesięciu miesięcy. Na pierwszym miejscu listy znalazł się Unilever.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 listopada 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.11.2010

Potrzeby szkoleniowe polskich PR-owców

Zgodnie z wynikami najnowszego badania przeprowadzonego przez FIRMĘ 2000, aż 97,3% polskich PR-owców widzi potrzebę podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Jednocześnie 42,8% respondentów uważa, że oferta dostępnych na rynku szkoleń z zakresu PR nie jest wystarczająca. Wyniki badania wskazują jednocześnie, że polskie przedsiębiorstwa nie do końca wiedzą gdzie umiejscowić PR-owca w firmie: tylko 46,2% respondentów pracuje w wyodrębnionych strukturach PR.