Unilever i Kraft Heinz dystansują się wobec Pornhuba po doniesieniach o zamieszczaniu pedofilskich treści w serwisie
  • 0
  • 1
5.11.2019

Unilever i Kraft Heinz dystansują się wobec Pornhuba po doniesieniach o zamieszczaniu pedofilskich treści w serwisie

Duże marki, w tym Unilever i Heinz, dystansują się wobec serwisu Pornhub. Nastąpiło to po tym, jak skrytykowano je za prowadzenie kampanii kierowanych do mężczyzn na platformie w sąsiedztwie treści o charakterze pedofilskim.

Jak donosi „The Times”, portal pornograficzny zalewa fala nielegalnych treści. Wśród nich znaleźć można materiały wideo z nieletnimi. Obok takich właśnie materiałów prowadzona była m.in. kampania marki Dollar Shave Club Unilevera. Towarzyszyło jej hasło: „Jeśli korzystasz z naszych produktów, nie musisz odwiedzać tej witryny tak często”.

Koncern po publikacji raportu zapowiedział, że odetnie się od tej strony internetowej. Jak mówi rzecznik prasowy firmy, żadna z marek Unilevera nie będzie ponownie reklamować się na Pornhubie ani na żadnej innej witrynie porno.

Tymczasem Kraft Heinz poszedł o krok dalej. Na jeden dzień przejął stronę główną Pornhuba, aby promować markę mrożonek Devour.

Krytycy oskarżają witrynę, że umożliwia pedofilom udostępnianie nielegalnych treści. Pozwala bowiem użytkownikom na przesyłanie nieodpowiednich materiałów, które mogą zostać obejrzane przez tysiące osób, zanim zostaną usunięte.

Ważne jest, aby pamiętać, że częstokroć filmy opisywane jako „materiał z ukrytej kamery” lub „young teen” są w rzeczywistości legalne i zgodne z przepisami. Są tworzone w celu zaspokojenia różnych fantazji użytkowników. Zakazane jest używanie niektórych słów w tytułach i tagach. Przeprowadzimy dokładny audyt naszych stron internetowych w celu aktualizacji i rozszerzenia tej listy – mówi Blake White, wiceprezes Pornhuba.

Źródło: www.thedrum.com

  • 1
Unilever i Kraft Heinz dystansują się wobec Pornhuba

Unilever i Kraft Heinz dystansują się wobec Pornhuba

5 listopada 2019