0 2 15.06.2012Unicorn Media z nowym logodesign Tweet15 czerwca agencja Unicorn Media wprowadziła nową identyfikację wizualną.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53438 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
2 4 0 0 0 15.06.2012Cannes Lions 2012 – rekordowa liczba polskich zgłoszeń (wideo)34 301 zgłoszeń z 87 krajów wpłynęło do tegorocznego 59. Festiwalu Cannes Lions – największego i najbardziej prestiżowego międzynarodowego konkursu kreatywnej reklamy i komunikacji.
0 1 0 0 0 15.06.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNie kończ na przystawce. Apetyt na wiedzę wzrastaTeoretycznie nowoczesnego człowieka cechuje pęd ku samorealizacji. Jednym z jej elementów jest niewątpliwie wiedza, trzeba więc ją zdobywać. Nowoczesny człowiek, który chce odpowiadać na potrzeby rynku, ale i własnej natury, nie pozwala nigdy zastygnąć swoim kwalifikacjom, doświadczeniu, karierze zawodowej. Wiedza z różnych dziedzin przyciąga go jak magnes, formuje go na nowo, czyni atrakcyjnym na rynku pracy i konkurencyjnym wobec współzawodników.
0 1 0 0 0 15.06.2012List otwarty Klubu Strategów Marketingu do Prezesa Rady MinistrówPodczas spotkania Klubu Strategów Marketingu, które odbyło się 5 czerwca, jego członkowie omawiali problem udziału Polski w pracach nad porozumieniem w sprawie przyjęcia Jednolitego Patentu Europejskiego z punktu widzenia komunikacji.
0 3 0 0 0 15.06.2012Jak firmy wykorzystują Euro i nasze emocje w komunikacji na FacebookuZarówno mniejsze, jak i większe marki wykorzystują motywy Euro 2012 niezależnie od tego, czy są sponsorami tej imprezy i czy w ogóle w swojej strategii nawiązują do futbolu. Twórcy narzędzia analitycznego Sotrender przeanalizowali najlepsze wpisy z profili polskich firm i marek od początku Euro do 14 czerwca.