Ulubiony wspiera Owsiaka
  • 0
  • 1
10.01.2007

Ulubiony wspiera Owsiaka

Za kilka dni rozpocznie się XV już Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po raz drugi hasłem przewodnim finału będzie pomoc dla ratowania życia dzieci poszkodowanych w wypadkach i zbieranie funduszy na naukę udzielania pierwszej pomocy. W tym roku, akcję wesprzeć postanowił także niedawno powstały sklep internetowy www.ulubiony.pl .

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Kaśka

17 lat temu

Ciekawy pomysł..

Generalnie programy partnerskie to przyszłość i standard w handlu, ale żeby finansować na takich zasadach potrzebujących to rzeczywiście dobry pomysł.

10 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
10.01.2007

Olimpijski Koncert na Najwyższym Poziomie w RMF FM

Marta Grzywacz i Piotr Jaworski zapraszają do Zakopanego, skąd poprowadzą swój program (sobota i niedziela, 10.00 - 15.00). Głównym punktem programu będzie niezwykły koncert: specjalnie dla 30 wybranych słuchaczy RMF FM, zespół Blue Cafe zagra na szczycie Kasprowego Wierchu. „Koncert na najwyższym poziomie” to najprawdopodobniej pierwsze takie wydarzenie w Polsce. Oprócz koncertu, słuchaczy czeka też „rozgrzewka” przed Olimpiadą FM - największą imprezą zimową, która rozpocznie się już w poniedziałek 15 stycznia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
10.01.2007

Nowy wortal dla kobiet

Firma Karpiński Media uruchomiła nowy wortal przeznaczony dla kobiet - www.NaObcasach.pl. Grupą docelową NaObcasach.pl są kobiety w wieku 20-35 lat, pochodzące ze średnich i dużych miast, aktywne zawodowo. Paweł Karpiński - właściciel Karpiński Media - pytany czy nie obawia się, że naobcasach.pl przepadnie w konkurencji z dużymi serwisami tematycznymi takich gigantów jak Wirtualna Polska czy Onet.pl, odpowiada: Nie boimy się konkurencji, chociaż jest ona z pewnością bardzo motywująca. Chcemy stworzyć markę z którą internautki będą się identyfikowały. W przeciwieństwie do dużych portali, których przekaz musi być masowy, my możemy sobie na to pozwolić.