- 2
- 1
Provident w nowej kampanii zaprasza na nową ulicę Finansową
Z początkiem listopada wystartowała kampania Providenta. Druga odsłona platformy komunikacyjnej „Ulica Finansowa” ma w przystępny sposób pokazać, że za finansami kryją się prawdziwe ludzkie historie.
W spotach z serii „Ulica Finansowa” pojawili się zupełnie nowi bohaterowie, reprezentujący różne pokolenia i style życia. Ich historie łączą wspólne wartości: odpowiedzialność, relacje i realizacja marzeń z pomocą produktów Providenta. Po raz pierwszy na tak dużą skalę Provident zdecydował się na komunikację dotyczącą kart kredytowych.
W jesiennej kampanii pojawią się trzy nowe historie i ich bohaterowie:
- Ignacy – młody pasjonat muzyki. Dzięki karcie Provi Sm@rt spełnia marzenie o zakupie gitary.
- Sylwia i Darek Kartowscy, małżeństwo z ulicy Finansowej. Korzystają z karty Provi Smart, by rozwijać swoje pasje i wejść w świat social mediów – zainspirowani młodszym pokoleniem, które pokazuje im cyfrowe możliwości.
- Kasia i Tomek Pomysłowscy dzięki pożyczce BezProvizji z odroczoną spłatą stworzyli przestrzeń, w której rodzina spędza czas razem. Nowy pokój dzieci stał się miejscem wspólnej zabawy i odkrywania świata gier, które łączą pokolenia.
- W kampanii pojawiają się również Zuza i Kacper. To młoda para, która dzięki pożyczce krótkoterminowej naChwile szybko uporała się z domową usterką.
– Ulica Finansowa to miejsce, w którym historie naszych klientów są inspiracją. Pokazują, że finanse nie muszą być tematem skomplikowanym czy stresującym. Są po prostu elementem życia, w dodatku takim, który wspiera realizację planów, pasji i relacji. W nowej odsłonie kampanii pokazujemy różnorodność naszych klientów i sytuacji, z jakimi się mierzą. Stawiamy też na jeszcze większą inkluzywność poprzez dodanie do historii opowieść o kartach kredytowych – mówi Artur Zabielski, dyrektor pionu marketingu, członek zarządu Provident Polska.
Charakterystycznym elementem kampanii pozostaje język marki, oparty na zabawie słowem. Podkreśla on przesłanie Providenta: „I jest dobrze”.
Za materiały kreatywne odpowiada agencja Plej, za produkcję – Papaya Films, a za zakup mediów TV oraz VOD – dom mediowy OMD. Kampanię w internecie zaplanowała i kupiła agencja Sales & More. Spoty będą emitowane w telewizji, digitalu oraz social mediach.

