Ulica Finansowa powraca w kampanii Providenta - Marketing przy Kawie
Provident w nowej kampanii zaprasza na nową ulicę Finansową
  • 2
  • 1
4.11.2025

Provident w nowej kampanii zaprasza na nową ulicę Finansową

Z początkiem listopada wystartowała kampania Providenta. Druga odsłona platformy komunikacyjnej „Ulica Finansowa” ma w przystępny sposób pokazać, że za finansami kryją się prawdziwe ludzkie historie.

W spotach z serii „Ulica Finansowa” pojawili się zupełnie nowi bohaterowie, reprezentujący różne pokolenia i style życia. Ich historie łączą wspólne wartości: odpowiedzialność, relacje i realizacja marzeń z pomocą produktów Providenta. Po raz pierwszy na tak dużą skalę Provident zdecydował się na komunikację dotyczącą kart kredytowych.

W jesiennej kampanii pojawią się trzy nowe historie i ich bohaterowie:

  • Ignacy – młody pasjonat muzyki. Dzięki karcie Provi Sm@rt spełnia marzenie o zakupie gitary.
  • Sylwia i Darek Kartowscy, małżeństwo z ulicy Finansowej. Korzystają z karty Provi Smart, by rozwijać swoje pasje i wejść w świat social mediów – zainspirowani młodszym pokoleniem, które pokazuje im cyfrowe możliwości.
  • Kasia i Tomek Pomysłowscy dzięki pożyczce BezProvizji z odroczoną spłatą stworzyli przestrzeń, w której rodzina spędza czas razem. Nowy pokój dzieci stał się miejscem wspólnej zabawy i odkrywania świata gier, które łączą pokolenia.
  • W kampanii pojawiają się również Zuza i Kacper. To młoda para, która dzięki pożyczce krótkoterminowej naChwile szybko uporała się z domową usterką.

Ulica Finansowa to miejsce, w którym historie naszych klientów są inspiracją. Pokazują, że finanse nie muszą być tematem skomplikowanym czy stresującym. Są po prostu elementem życia, w dodatku takim, który wspiera realizację planów, pasji i relacji. W nowej odsłonie kampanii pokazujemy różnorodność naszych klientów i sytuacji, z jakimi się mierzą. Stawiamy też na jeszcze większą inkluzywność poprzez dodanie do historii opowieść o kartach kredytowych – mówi Artur Zabielski, dyrektor pionu marketingu, członek zarządu Provident Polska.

Charakterystycznym elementem kampanii pozostaje język marki, oparty na zabawie słowem. Podkreśla on przesłanie Providenta: „I jest dobrze”.

Za materiały kreatywne odpowiada agencja Plej, za produkcję – Papaya Films, a za zakup mediów TV oraz VOD – dom mediowy OMD. Kampanię w internecie zaplanowała i kupiła agencja Sales & More. Spoty będą emitowane w telewizji, digitalu oraz social mediach.

Ulica Finansowa Provident

Ulica Finansowa w kampanii Providenta

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 listopada 2025

  • 0
  • 1
  • 0
4.11.2025

Polkomtel z zarzutami prezesa UOKiK za nieprawidłowości w ofercie na kartę

Naruszanie zbiorowych interesów konsumentów i stosowanie niedozwolonych postanowień umownych – takie są zarzuty wobec spółki Polkomtel. Prezes UOKiK kwestionuje praktyki polegające na nieuprawnionym pobieraniu opłat za utrzymanie numeru w sieci, podwyższaniu cen bez podstawy prawnej i przekazywaniu na starterze niepełnej informacji o warunkach usług. Przedsiębiorcy grozi kara do 10 proc. obrotu.

3 listopada 2025