Układ z Panem Pikusiem – krótkie spoty Avivy (wideo)
  • 2
  • 1
8.10.2012

Układ z Panem Pikusiem – krótkie spoty Avivy (wideo)

7 października wystartowała nowa kampania promująca ubezpieczenia komunikacyjne w Avivie. Działania reklamowe skupiają się na haśle „Układ jest taki”. Głównym bohaterem pięciosekundowych spotów jest animowana postać – Pan Pikuś, który zachęca do kontaktu z firmą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46681 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 października 2012

7 października 2012

5 października 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2012

MTV i Viva z największą liczbą fanów na Facebooku wśród stacji telewizyjnych

Pod względem liczby fanów i zaangażowania fan pages MTV Polska oraz Viva Polska to dwie najpopularniejsze strony na Facebooku. Również pod kątem interaktywności aż cztery kanały z portfolio Viacom International Media Networks – MTV, Viva, Comedy Central i Nickelodeon – znalazły się w rankingu „15 najpopularniejszych fan page’y wśród stacji telewizyjnych”, przygotowanym przez instytut badawczy Sotrender.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2012

Internet przytula Natalię Lesz – raport Instytutu Monitorowania Mediów

Celebrytka Natalia Lesz w publikacji na łamach portalu NaTemat.pl zawarła swoje refleksje związane z filmem „Jesteś Bogiem”. Felieton rekomenduje już ponad 3 tys. osób. Tym jednym materiałem autorce udało się ustanowić kilka rekordów, wiele osób rozbawić, kilka rozgniewać. Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media przedstawia medialne skutki wydarzenia, które w Internecie przyćmiło wybory w USA, expose premiera Donalda Tuska i smoleńskie ekshumacje.