Ukazała się książka „Reklama cyfrowa” – podręcznik wprowadzający w temat digitalu
  • 0
  • 1
4.03.2020

Ukazała się książka „Reklama cyfrowa” – podręcznik wprowadzający w temat digitalu

Na rynku ukazał się podręcznik „Reklama cyfrowa”. Autorem jest Andrew McStay. Książka zawiera analizy działań reklamowych największych światowych firm medialnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48318 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 marca 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2020

Jurek Owsiak – twórca Fundacji WOŚP – gościem specjalnym Golden Marketing Conference

Dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival przyjedzie do Poznania 1 kwietnia na zaproszenie MTP – organizatora Golden Marketing Conference. Wygłosi tam prelekcję pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol'and'Rock”.