Ukazała się książka „Psychologia konsumenta” Katarzyny Stasiuk i Dominiki Maison
  • 0
  • 1
27.04.2014

Ukazała się książka „Psychologia konsumenta” Katarzyny Stasiuk i Dominiki Maison

Czy dobrze znasz swojego klienta? Dlaczego kupujemy sok pomarańczowy firmy X, a nie Y? Co sprawia, że ulegamy impulsom zakupowym? Czy jesteśmy poddawani wpływom, których nie jesteśmy nawet świadomi? Na rynku pojawiła się książka, która odpowiada na te i inne pytania. „Psychologia konsumenta” Katarzyny Stasiuk i Dominiki Maison to nowe spojrzenie na zachowania konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2014