Ukazała się książka „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” Roberta Stępowskiego
  • 0
  • 1
14.11.2014

Ukazała się książka „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” Roberta Stępowskiego

Książka stanowi przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy, przez modne od jakiegoś czasu social media, po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. [Konkurs, w którym można wygrać książkę]

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2014

13 listopada 2014